Totaalmarkt.nl

Totaalmarkt.nl is het grootste online-winkelcentrum van Nederland. In verschillende onafhankelijke online-winkels biedt het concept het grootste assortiment aan in o.a. badkamers, verlichting, raamdecoratie, installatie, hardhout, elektro, bouw, bedden en tegels.
Totaalmarkt.nl werkte op gebied van online marketing met een pakket aan marketingsoftware, dat zich puur richt op e-mailverzending. Dat pakket had naar de mening van Totaalmarkt.nl te beperkte statistiekmogelijkheden en klantprofielen moesten handmatig bijgewerkt worden. Acties stonden ook op zichzelf, er was geen sprake van opvolging van de marketingacties. Bovendien hadden de e-mailverzendingen last van dalende afleverpercentages, de relaties werden dus niet meer bereikt.
Follow Up Manager sluit perfect aan op de wensen van Totaalmarkt.nl: zeer omvangrijke marketingcampagnes worden automatisch opgevolgd tot op individueel niveau, waardoor de klantprofielen automatisch tot op detail verrijkt worden. Aanbiedingen, speciale acties, waardecheques, enquêtes, klanttevredenheidsonderzoeken, werkelijk álle online acties op gebied van marketing en relatiebeheer worden uitgevoerd via Follow Up Manager. Bovendien is het afleverpercentage ontzettend gestegen, dankzij de aandacht voor deliverability.
Follow Up Manager levert Totaalmarkt.nl veel voordeel op: zowel de omzet, het aantal unieke bezoekers als het aantal bestellingen blijft groeien.
|
|