Clients & Partners

      My Way Fashion gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.
emma-nl keurmerk voor professionele e-mailmarketing

      Service partner Juice gebruikt Follow Up Manager om de gewenste campagnes uit te voeren.

      Bouwshoponline gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      Bouwtotaalmarkt.nl is het idee van een groep gedreven liefhebbers van de bouwbranche die na jarenlange praktijkervaring vonden dat het anders moest en kon.
Barbecuetotaalmarkt.nl is de grootste webshop van Nederland op het gebied van barbecues, buitenkeukens en de daarbij behorende accessoires.

      Hardhouttotaalmarkt.nl is een webwinkel waarop u kwalitatief hoogwaardige hardhouten producten kunt bestellen.

      Tegeltotaalmarkt.nl is de grootste webshop van Nederland op het gebied van tegels, natuursteen en toebehoren.

      Jacobs en Jacobs gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      MatraBike gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      Badkamerconcurrent gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      ShirtByHand gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.
Badkamermarkt.nl is de grootste webshop van Nederland op het gebied van badkamers en sanitair.

      E-bad gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      VC Someren gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      VerlichtingTotaalmarkt.nl biedt topmerken verlichting tegen zeer voordelige prijzen. Profiteer van een enorm assortiment verlichtingsarmaturen zoals o.a. Flos, Prandina, Modular, Quasar en Artemide tegen aantrekkelijke kortingen.

      Voordeelmobiel gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      Deurtotaalmarkt.nl is de meest uitgebreide webwinkel op het gebied van deuren.

      Het grootste online-winkelcentrum van Nederland!

      Quickparking gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      Raamdecoratietotaalmarkt.nl is de grootste webshop van Nederland op het gebied van raamdecoratie op maat gemaakt en heeft al meer dan 15 jaar ervaring met productie, verkoop en montage van raamdecoratieproducten.
Cases > Klant > Klant > Totaalmarkt.nl
Totaalmarkt.nl



Totaalmarkt.nl is het grootste online-winkelcentrum van Nederland. In verschillende onafhankelijke online-winkels biedt het concept het grootste assortiment aan in o.a. badkamers, verlichting, raamdecoratie, installatie, hardhout, elektro, bouw, bedden en tegels.

Totaalmarkt.nl werkte op gebied van online marketing met een pakket aan marketingsoftware, dat zich puur richt op e-mailverzending. Dat pakket had naar de mening van Totaalmarkt.nl te beperkte statistiekmogelijkheden en klantprofielen moesten handmatig bijgewerkt worden. Acties stonden ook op zichzelf, er was geen sprake van opvolging van de marketingacties. Bovendien hadden de e-mailverzendingen last van dalende afleverpercentages, de relaties werden dus niet meer bereikt.

Follow Up Manager sluit perfect aan op de wensen van Totaalmarkt.nl: zeer omvangrijke marketingcampagnes worden automatisch opgevolgd tot op individueel niveau, waardoor de klantprofielen automatisch tot op detail verrijkt worden. Aanbiedingen, speciale acties, waardecheques, enquêtes, klanttevredenheidsonderzoeken, werkelijk álle online acties op gebied van marketing en relatiebeheer worden uitgevoerd via Follow Up Manager. Bovendien is het afleverpercentage ontzettend gestegen, dankzij de aandacht voor deliverability.

Follow Up Manager levert Totaalmarkt.nl veel voordeel op: zowel de omzet, het aantal unieke bezoekers als het aantal bestellingen blijft groeien.