Clients & Partners

      Hardhouttotaalmarkt.nl is een webwinkel waarop u kwalitatief hoogwaardige hardhouten producten kunt bestellen.

      Het grootste online-winkelcentrum van Nederland!
emma-nl keurmerk voor professionele e-mailmarketing

      VC Someren gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      E-bad gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      My Way Fashion gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      Jacobs en Jacobs gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      Tegeltotaalmarkt.nl is de grootste webshop van Nederland op het gebied van tegels, natuursteen en toebehoren.

      Deurtotaalmarkt.nl is de meest uitgebreide webwinkel op het gebied van deuren.

      Bouwtotaalmarkt.nl is het idee van een groep gedreven liefhebbers van de bouwbranche die na jarenlange praktijkervaring vonden dat het anders moest en kon.

      ShirtByHand gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      Quickparking gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.
Barbecuetotaalmarkt.nl is de grootste webshop van Nederland op het gebied van barbecues, buitenkeukens en de daarbij behorende accessoires.
Badkamermarkt.nl is de grootste webshop van Nederland op het gebied van badkamers en sanitair.

      MatraBike gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      Raamdecoratietotaalmarkt.nl is de grootste webshop van Nederland op het gebied van raamdecoratie op maat gemaakt en heeft al meer dan 15 jaar ervaring met productie, verkoop en montage van raamdecoratieproducten.

      Bouwshoponline gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      Badkamerconcurrent gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      Voordeelmobiel gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      VerlichtingTotaalmarkt.nl biedt topmerken verlichting tegen zeer voordelige prijzen. Profiteer van een enorm assortiment verlichtingsarmaturen zoals o.a. Flos, Prandina, Modular, Quasar en Artemide tegen aantrekkelijke kortingen.

      Service partner Juice gebruikt Follow Up Manager om de gewenste campagnes uit te voeren.
Expertise > Deliverability
Deliverability

De tijd van verzending van een e-mail die vanzelfsprekend in de inbox van de ontvanger belandt, ligt ver achter ons. Op de achtergrond speelt zich veel af op gebied van aflevering van e-mails, vele obstakels kunnen de weg van een verzonden e-mail versperren.

Enkele gevolgen van deze obstakels kunnen zijn:
- Trage verzending
- E-mail automatisch in junk folder
- E-mail gemarkeerd als onveilig
- Hoog bounce percentage
- Blacklisting
- Blokkades door ISP’s (Internet Service Providers)
- Misbruik van domein in SPAM
- Etc.

Deliverability, de kunde om e-mail op tijd, intact en veilig in de inbox te kunnen afleveren, is een hot item. Het is een continu proces waarbij ISP’s (internet service providers, zoals Yahoo), ESP’s (E-mail Service Providers, zoals Hotmail), filterprogramma’s, beveiligingsprogramma’s, content, IP-adres, black- en white lists, ontvanger én de (reputatie van de) afzender een rol spelen.

Follow Up Manager overziet het proces dat continu in beweging is. Het programma beschikt over hoogwaardige technieken en tools die de deliverability verhogen. Maar in onze visie is er voor u als gebruiker van Follow Up Manager eveneens een grote rol weggelegd in het afleverproces. Zo zijn opmaak en opbouw van de content (inhoud e-mail), afzenderadres, headers, onderwerp van de e-mail en verzendgedrag bepalende factoren in het afleverproces. Deze factoren bepalen mede de reputatie van de afzender en van het IP-adres van de afzender. Deze reputatie is belangrijk: hoe beter de reputatie bij ISP’s en ESP’s, hoe hoger het afleverpercentage.

Follow Up Manager is als officieel partner verbonden aan Return Path, ’s werelds grootste specialist op gebied van deliverability. Daarmee bent u als gebruiker van Follow Up Manager verzekerd van expertise en bent u te allen tijde op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op dit gebied. En bovenal: uw verzendingen worden, indien gewenst, vooraf volgens de nieuwste trends en technieken getoetst, terwijl er achteraf zeer specifieke monitoring plaatsvindt.

Een andere belangrijke factor bij deliverability is de compleetheid en correctheid van de relatieprofielen. Indien er herhaaldelijk e-mails worden verstuurd naar niet bestaande adressen en spam traps, zal dit direct gevolgen hebben op de reputatie van afzenderadres en IP-adres. Optimalisatie van relatieprofielen en opschoning van uw database zijn zaken die nagestreefd moeten worden. Met Follow Up Manager is een groot deel hiervan geautomatiseerd.

De rol van de ontvanger is minstens zo belangrijk. De uitdrukking ‘klant is koning’ is hierbij ook van toepassing: de afzender verstuurt spam als de ontvanger vindt dat dit spam is. Ontvangers gaan ongewenste e-mails dikwijls te lijf door op de spamknop van hun e-mailbrowser te klikken, terecht of onterecht. Indien een ESP genoeg spammeldingen krijgt van haar gebruikers, zal de afzender al snel geblokkeerd worden. Zowel domein als IP-adres zijn voor geruime tijd waardeloos bij deze provider, vanwege de slechte reputatie.

Follow Up Manager adviseert dan ook altijd een duidelijke afmeldlink te plaatsen in elke te verzenden e-mail. Indien een ontvanger de e-mail niet wenst te ontvangen, kan de afmeldlink gebruikt worden in plaats van de spamknop. Afmeldingen hebben geen negatief effect op de reputatie en worden automatisch verwerkt in Follow Up Manager.

Als lid van EMMA-nl, de Nederlandse E-mail marketing Associatie, voert Follow Up Manager het EMMA-nl-keurmerk. Dit benadrukt dat Follow Up Manager serieus bezig is met e-mailverzending en dat het programma alle opties biedt voor e-mailverspreiding volgens de Code Verspreiding Reclame via E-mail.

Aangezien deliverability een belangrijk onderdeel is bij verzending van e-mail, adviseert Follow Up Manager haar klanten intensief op dit onderdeel. Vraag uw consultant naar meer informatie over dit onderwerp.