Clients & Partners

      My Way Fashion gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      Voordeelmobiel gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.
emma-nl keurmerk voor professionele e-mailmarketing

      Tegeltotaalmarkt.nl is de grootste webshop van Nederland op het gebied van tegels, natuursteen en toebehoren.

      VerlichtingTotaalmarkt.nl biedt topmerken verlichting tegen zeer voordelige prijzen. Profiteer van een enorm assortiment verlichtingsarmaturen zoals o.a. Flos, Prandina, Modular, Quasar en Artemide tegen aantrekkelijke kortingen.

      E-bad gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      Bouwtotaalmarkt.nl is het idee van een groep gedreven liefhebbers van de bouwbranche die na jarenlange praktijkervaring vonden dat het anders moest en kon.

      Service partner Juice gebruikt Follow Up Manager om de gewenste campagnes uit te voeren.

      MatraBike gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.
Badkamermarkt.nl is de grootste webshop van Nederland op het gebied van badkamers en sanitair.

      ShirtByHand gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.
Barbecuetotaalmarkt.nl is de grootste webshop van Nederland op het gebied van barbecues, buitenkeukens en de daarbij behorende accessoires.

      Hardhouttotaalmarkt.nl is een webwinkel waarop u kwalitatief hoogwaardige hardhouten producten kunt bestellen.

      Raamdecoratietotaalmarkt.nl is de grootste webshop van Nederland op het gebied van raamdecoratie op maat gemaakt en heeft al meer dan 15 jaar ervaring met productie, verkoop en montage van raamdecoratieproducten.

      Deurtotaalmarkt.nl is de meest uitgebreide webwinkel op het gebied van deuren.

      Badkamerconcurrent gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      VC Someren gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      Quickparking gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      Jacobs en Jacobs gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      Bouwshoponline gebruikt Follow Up Manager voor haar emailcampagnes.

      Het grootste online-winkelcentrum van Nederland!
Kenniscentrum > Anti-SPAM beleid
Anti-spam beleid

 Distributie van informatie via e-mail op grote schaal wordt regelmatig aangezien voor ‘spam’ (ongewenste, commerciële e-mail ).

Follow Up Manager voert een streng anti-spam beleid en benadrukt bij haar klanten dat marketingcampagnes moeten voldoen aan zowel de Privacy- als de Telecomwet. Bovendien dient men zich te houden aan de Code Verspreiding Reclame via E-mail (per 15 juni 2004). Alle klanten van Follow Up Manager tekenen voor gebruik van Follow Up Manager volgens deze wetten en code.

Follow Up Manager is standaard uitgerust met de faciliteiten die (double) opt-in mogelijk maken. Opt-in wil zeggen dat de verzender van de e-mail alleen zendt naar ontvangers die vooraf toestemming hebben verleend voor ontvangst van de e-mail, door bijvoorbeeld hun gegevens achter te laten op een webformulier, in een enquête of op de website van de verzender.

Indien u vermoedt dat u via Follow Up Manager een ongewenste e-mail hebt ontvangen van één van onze klanten, klikt u dan op de afmeldlink in de door u ontvangen e-mail en u wordt automatisch uitgeschreven op de desbetreffende mailinglijst. Indien de afmeldlink ontbreekt, heeft u zich nooit aangemeld voor ontvangst, of u heeft verdere vragen of opmerkingen, neem gerust contact op met Follow Up Manager via het contactformulier.

Om te benadrukken dat Follow Up Manager op de juiste manier met e-mailverzending omgaat, hebben wij ook het keurmerk van EMMA-nl, de e-mail marketing associatie Nederland.